來自日本廣島、有「最強濃厚豚骨No.1湯底」的霸嗎拉麵 Bari-Uma,一直以優質食材為拉麵迷炮製多款特色拉麵。最近再度帶來驚喜之作——期間限定「煮干魚介豚肉拉麵」,以濃郁鮮香的湯底與招牌炙燒豚肉,炮製層次豐富的日式風味!更同步推出會員計劃,每次惠顧都能累積獎賞,讓你體驗專屬美味!
限定湯底X招牌炙燒豚肉
除了最受歡迎的濃厚豚骨湯底,霸嗎拉麵更不時推出期間限定,讓各位拉麵迷可以嘗盡不同滋味。最近的限定新作「煮干魚介豚肉拉麵」,以日本傳統「煮干」(小魚乾)為靈魂,融合鰹魚的香氣與豚骨的醇厚,熬製出濃郁窩心的湯底。入口先是魚介的鮮甜,再來是豚骨的濃郁,層次分明毫不膩口,完美詮釋「煮干魚介豚肉拉麵」的滋味精髓。
主角當然少不了霸嗎拉麵的招牌厚切炙燒豚肉——肥瘦相間的叉燒經炙燒,焦香鎖住肉汁,並灑滿魚乾,上桌時香氣撲鼻,融合海陸鮮味,麵條吸附湯汁之餘保留嚼勁,每一口都令人非常滿足!
會員計劃:儲印花換領美食獎賞
霸嗎拉麵更推出會員計劃,由即日起,只要免費登記成為霸嗎會員,每次消費即可賺取印花。儲滿指定數量,即能兌換多款獎賞,包括各款美食或現金券,無論是獨自享用或與朋友聚餐,都能讓美味升級,拉麵愛好者絕對不容錯過!
立即到霸嗎拉麵品嘗這碗限定鮮味,享受一趟美味的和風之旅!
分店地址:
尖沙咀金巴利道26號地舖/2217 8300
中環德己立街22號地舖/3101 0780
屯門屯順街1號屯門市廣場1期3233號舖/3188 6681
香港國際機場機場一號客運大樓(禁區)東大堂7樓7E162號舖/2181 8888
人氣餐廳排名
-
勁量拉麵
🍜台風。𝐑 進駐香港多年的台風拉麵🎌 以招牌魚介拉麵及份量的優勢😎 讓人滿滿記憶點💫 ✿特盛魚介豚骨拉麵 果然是台風的招牌🫡🍜 湯頭非常濃郁💨 融合魚介鮮香及豬骨的香氣🐟🫧 飲落濃香醇厚,同時不會過於油膩🤓 麵條中粗有嚼勁,與湯底完美融合😗 麵量更是一般拉麵店的1.5倍😮 無論口感或份量都大滿足🤩 叉燒軟嫩不肥膩🥓 配搭清脆筍乾💛吸收湯汁後半軟半脆的紫菜◼️惹味肉碎🥰及生熟剛好的溏心蛋🥚 毫不吝嗇的魚介豚骨拉麵就此呈現🍜💛 ✿特盛濃厚蟹味豚骨拉麵(大角咀限定口味 ) 湯頭不只有豚骨久熬的醇厚肉香😝 更穿透出蟹香的鮮味🦀濃度恰度好處🤌🏿 比起魚介湯頭,這款更輕盈🫧 雖然冇蟹肉本體的加持🤓 但配料份量依然被震懾⚡️‼️ (❁特盛額外加配叉燒2塊/肉碎半份/筍半份/紫菜5塊/蛋半隻) 特盛魚介豚骨拉麵 $𝟭𝟮𝟭 特盛濃厚蟹味豚骨拉麵 $𝟭𝟯𝟴 #香港美食#日式拉麵#拉麵店#拉麵關注組
閱讀更多
-
『東京』六厘舍|濃厚系沾麵
• 🍜 六厘舍 📍 100-0005 東京都千代田区丸の内1丁目9−1 東京駅一番街 B1F Tokyo Ramen Street 六厘舍 - 對於喜歡吃沾麵、拉麵的人來說並不陌生。在東京起家,被譽為<沾麵始祖>之一,到東京旅遊一定不可錯過的沾麵店。 六厘舍於東京有幾間分店,這次選擇光顧位於東京車站一番拉麵街的分店。就算是過了晚餐時間,將近晚上8點半,門口仍然排起長長人龍,差不多排了半小時有多,非常誇張。 招牌是濃厚魚介豚骨湯,湯底是鹹、濃、厚類型:以魚介與豚骨熬製,味道厚重濃烈,香氣撲鼻,濃度若單喝可能太重,不過作為沾麵的醬汁,正恰到好處。 特製的極粗麵條,口感紮實帶有彈性,掛湯能力強,與濃湯完美黏合。厚切叉燒帶油花卻不膩,加上流心蛋、紫菜、蔥花等,誠意十足。 最後別忘了<割湯> - 吃到剩下醬汁時,加入提供的熱湯,讓湯頭稀釋為清湯,以傳統的收尾方式作結,非常滿足! 順便一試拉麵:拉麵的湯底沒有像沾麵的來得厚重,仍以魚介豚骨為基礎,不過相對較容易入口,而麵條則是正常粗幼度。拉麵是順便一試但又不會失望,因為對於喜歡重口味的會偏向喜歡沾麵多點。 六厘舍的沾麵屬極致濃厚系,愛好重口味的,值得特地排隊來試試。 *同場加映:拉麵街其他拉麵店 · · #六厘舍 #沾麵 #東京駅 #UCreator #日本好去處 #旅行美食 #東京 #東京自由行 #東京美食 #日本 #日本好去處
閱讀更多
-
魚雷!🐟🐟震憾味蕾🎉😍超高質新開拉麵店
網上見到有啲Foodie介紹灣仔新開嘅魚雷拉麵!作為麵類愛好者嘅我, 10分期待😚 上網做定功課先過嚟,啲人話原味超級辣!咖喱味反而可以食到原味沾麵汁!所以我今次第一次嚟,都揀咗咖喱味沾麵✌🏻✌🏻😆😆 香港店開喺駱克道,專攻豚骨魚介湯頭嘅沾麵🫶🏻🫶🏻👍🏼👍🏼真係一試難忘。湯底用足約50公斤豚骨加魚介熬成,質地濃稠但入口唔死咸,有膠質感又好有層次,魚介鮮香同豚骨油香平衡得好好,再加上柚子皮帶來嘅果香同微微清苦味,瞬間將整個湯底拉亮幾級,濃郁之中多咗一種清新感,食到尾都唔覺膩。 咖喱汁係分開上嘅!自己鍾意加幾多都得!鍾意點樣食法都由得你,非常之自由彈性🤣🤣咖喱汁甜甜地,唔係好辣,好有層次咁慢慢滲出咖喱味! 濃味而唔鹹,我第一次食沾麵,加咗湯之後都可以飲晒成個湯咁!店員亦都唔係普通就咁加個湯俾你,佢都會再放多一匙鰹魚粉落去😂😂 本身放咗冰水比客人飲,佢個湯底真材實料,所以食完都沒有好口渴嘅感覺👏🏼👏🏼👏🏼 麵條屬粗身掛湯型,但我覺得可以再煙靭d😆😆無論揀熱麵定凍麵都可以充份掛住濃厚湯汁,每一啖都好滿足。 佢舊叉燒入口即溶,半肥瘦適中!令個湯都好有肉香嘅味道🥰🥰🥰 原本以為只會食麵,但個湯實在太出色,最後忍唔住跟老闆推介加多碗白飯,用剩低嘅湯汁拌飯,變成另一個「第二回合」——豚骨魚介加滲入白飯,每一啖都好似喺食高級雜炊,鹹香又暖胃,完全停唔到口。 店內氣氛偏日式職人小店風,地方唔算大但坐得舒適,最加分係店員非常有禮貌,我未開口,周圍望,店員已經主動問我有什麼需要。(其實我就係想加多個飯🤣🤣),完全唔係「過江龍耍架子」嗰種。 唔係講笑,我第一次主動食拉麵要加多個飯撈埋佢個汁!好正! #日本菜#壽司#刺身#拉麵#OMAKASE#日本{{hket:campaign display="我想去aia嘉年華"}}{{/hket:campaign}}#打卡美食#好去處
閱讀更多